• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Osmaniye Valiliği
T.C. Osmaniye İl Özel İdaresi
T.C. Osmaniye İl Özel İdaresi
T.C. Osmaniye İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Raporlar ve Planlar Köydes Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Komisyon Raporları Raporlar İhaleler Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
27
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak İstimlak Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Su Kanal ve Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Makina İkmal Bakım ve Onarım Mdürülüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Mdürülüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürüğü
      • Sağlık Kültür ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Başkanlık Divanı
      • İhtisas Komisyonu
      • Meclis Görevleri
      • Meclis Kararları
      • Meclis Gündemleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Görevleri
      • Encümen Gündemleri
      • Encümen Kararları
    • Raporlar ve Planlar
      • Faaliyet Raporları
      • Denetim Raporları
      • Startejik Plan
      • Performans Planı
      • Yatırım Programı
      • İmar Planı
        • Merkez
        • Kadirli
        • Düziçi
        • Bahçe
        • Hasanbeyli
        • Toprakkale
        • Sumbas
      • Komisyon Raporları
      • Bütçe Raporları
    • Köydes
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Komisyon Raporları
    • Raporlar
    • İhaleler
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Emlak İstimlak Müdürlüğü
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Su Kanal ve Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Makina İkmal Bakım ve Onarım Mdürülüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Mdürülüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürüğü
    • Sağlık Kültür ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • Başkanlık Divanı
    • İhtisas Komisyonu
    • Meclis Görevleri
    • Meclis Kararları
    • Meclis Gündemleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Görevleri
    • Encümen Gündemleri
    • Encümen Kararları
  • Raporlar ve Planlar
    • Faaliyet Raporları
    • Denetim Raporları
    • Startejik Plan
    • Performans Planı
    • Yatırım Programı
    • İmar Planı
      • Merkez
      • Kadirli
      • Düziçi
      • Bahçe
      • Hasanbeyli
      • Toprakkale
      • Sumbas
    • Komisyon Raporları
    • Bütçe Raporları
  • Köydes
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

Özgeçmiş

 

 

 


      

 

 

Dr. Erdinç  YILMAZ

Vali

 

Adana'nın Aladağ İlçesinden olup, 1976 yılında Karaisalı'da doğdu. İlkokulu Dailer Köyü İlkokulunda, Ortaokul ve Liseyi, Akören Ortaokulu ve Lisesinde okudu.

1992 yılında Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümüne girdi. 1996 yılında mezun oldu. Bir yıl süreyle Van'ın Başkale İlçesinde Öğretmen olarak çalıştı. Bu esnada Turizm Bakanlığının açmış olduğu Bakanlık Müfettiş Yardımcılığı sınavlarında başarılı olarak, iki yıl süreyle Turizm Bakanlığında Bakanlık Müfettiş Yardımcısı olarak görev yaptı.

        2000 yılında İçişleri Bakanlığının açmış olduğu Kaymakam Adaylığı sınavlarına girdi ve başarılı olarak; ideali olan, Mülki İdare Amirliği Mesleğine Niğde Kaymakam Adayı olarak başladı. Niğde'de Vilayet, Altunhisar İlçesinde Kaymakam Refikliği stajından sonra; Ankara'da Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliğinde Kamu Diplomasisi kursu, ODTÜ'de İngilizce kursuna katıldı. Ordu-Akkuş ve Kayseri-Sarıoğlan İlçelerinde Kaymakam Vekili olarak görev yaptı. Yurtdışı stajını dokuz ay süreyle İngiltere-Londra Middlesex Üniversitesinde yaptı. Yurtdışından döndükten sonra Afyon-Evciler ilçesinde Kaymakam Vekili olarak görev yaptı. 3 Kasım 2003'te 88. Dönem Kaymakamlık kursuna katıldı. Kaymakamlık stajını başarı ile tamamlayarak Aksaray'ın Güzelyurt İlçesi Kaymakamı olarak atandı. 16.03.2004-17.10.2005 tarihlerinde Güzelyurt Kaymakamı, 27.10.2005-15.10.2007 tarihlerinde; Malatya-Doğanyol Kaymakamı, 16.10.2007-22.08.2008 tarihlerinde; Elazığ-Karakoçan Kaymakamı olarak görev yaptı.

        2006-2008 yıllarında İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Anabilim Dalında Yüksek Lisans Eğitimini tamamladı. 25.08.2008-23.09.2011 tarihlerinde Kayseri-İncesu Kaymakamı; 24.09.2011-04.09.2014 tarihlerinde Diyarbakır-Ergani Kaymakamı olarak görev yaptı. 28 Aralık 2013 tarihinden itibaren yaklaşık iki ay süreyle Avustralya'nın Sydney, Canberra ve Melbourne şehirlerinde Avustralya'nın devlet yönetim sistemiyle ilgili seminerlere katıldı. Görev yapmış olduğu İllerin Valileri tarafından çok defa taltif edilmiş olup; beş adet Takdirname Belgesi, on adet Başarı Belgesi ve üç adet Üstün Başarı Belgesi bulunmaktadır.

        Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Maliye Anabilim Dalında, 21.12.2017 tarihinde Doktora Programını tamamlayarak Maliye Doktoru Unvanı aldı. İçişleri Bakanlığının 30.11.2016 tarih ve 2016/3 sayılı kararı ile "Birinci Sınıf Mülki İdare Amirliği" statüsüne yükseltildi.

         10 Ocak 2018 tarihinde, İçişleri Bakanlığı ile Türk İdareciler Derneğince belirlenen; Başarılı İdareci Vali Galip Demirel Sosyal Hizmet Ödülünü, Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde düzenlenen törende; Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN’ın elinden alarak "Yılın Kaymakamı" seçildi.

        04.09.2014-17.09.2018 tarihlerinde Sivrihisar Kaymakamı olarak görev yaptı. 26.11.2018 tarih ve 18722 sayılı karar ile Eskişehir Valisi Sayın Özdemir ÇAKACAK tarafından maaşla ödüllendirildi. 01.09.2018/157 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Tepebaşı Kaymakamı olarak atandı.

         Aynı zamanda 08.10.2018-24.09.2019 tarihleri arasında Milli Eğitimden sorumlu Vali Yardımcısı olarak görev yaptı. Kamu Görevlileri ve Çalışanları Derneği tarafından 2019 yılı içerisinde yapılan anket ve saha çalışmaları sonucunda; en başarılı Kaymakam seçilmiş olup, 19.10.2019 tarihinde Ankara'da düzenlenen törenle "Yılın Kaymakamı" ödülü verildi.

         Cumhurbaşkanlığının 09/06/2020 tarih ve 2020/274 sayılı kararı ile Osmaniye Valisi olarak atanmıştır.

        İyi derecede İngilizce bilmektedir. Vali Dr. Erdinç YILMAZ evli ve iki çocuk babasıdır.

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • T.C. Osmaniye Valiliği
  • Kamu Deneticiliği
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
Adnan Menderes Mahallesi Adnan Menderes Cad. no : 12 Merkez / OSMANİYE
(0328) 814 11 70